Сертифікація – це підтвердження відповідності третьою стороною. Загальною метою сертифікації є надання впевненості всім зацікавленим сторонам у тому, що продукція, процеси та послуги задовольняють встановлені вимоги.
Наша компанія надає послуги з організації сертифікаційного та наглядового аудитів для:
Стандарт ISO 9001 «Системи менеджменту якості. Вимоги» - визначає вимоги до системи менеджменту якості організацій. Стандарт є загальним, може бути застосований будь-якими організаціями незалежно від їх форми власності, розміру, продукції, що поставляється і послуг, що надаються.
Стандарт ISO 14001 ‒ «Системи екологічного менеджменту – Вимоги та настанови щодо застосування» - визначає вимоги до системи екологічного менеджменту організації, метою якої є захист навколишнього середовища, запобігання або зниження можливого негативного впливу на екологію при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами.
ISO 45001 ‒«Системи управління охорони здоров'я та безпеки праці – Вимоги та рекомендації щодо застосування». Метою даного стандарту є створення в організації безпечного середовища в плані здоров'я та умов праці, запобігання виробничим травмам та збиткам, а також постійне поліпшення показників у галузі ОЗіБП.
В данному стандарті зазначені основні вимоги до розробки, впровадження, підтримки та покращення системи енергетичного менеджменту (СЕМ) в організації, з метою покращення енергетичної результативності, ефективного використання енергії та її споживання за дотриманням застосовних законодавчих та інших вимог.
Стандарт ISO 22000 містить основні положення, а також вимоги до системи менеджменту безпеки харчової продукції у тих випадках, коли організація в продуктовому ланцюзі потребує демонстрації своєї здатності керувати небезпеками, що стосуються безпеки харчових продуктів, для забезпечення безпеки харчових продуктів у момент їх вживання. Вимоги стандарту ISO 22000 гармонізовані з вимогами інших стандартів, наприклад стандарту в галузі системи менеджменту якості ISO 9001, і таким чином можуть бути впроваджені в інтегровану систему менеджменту.
ISO/TS 22163:2017 «Залізниці. Система менеджменту якості. Вимоги до систем менеджменту бізнесу для підприємств залізничної галузі» – це технічна специфікація, яка застосовується лише для підприємств залізничної галузі. Основою ISO/TS 22163 є стандарт ISO 9001:2015 та Міжнародний стандарт залізничної промисловості IRIS. Даний документ містить вимоги, що застосовуються для всього ланцюга поставок залізничної продукції, необхідної для проєктування, розробки, виробництва та обслуговування (за винятком обслуговування та операцій, пов'язаних із залізничним транспортом)
Стандарт AS 9100 «Системи менеджменту якості. Вимоги до авіаційних, космічних та оборонних організацій» призначений для використання організаціями, які здійснюють проєктування, розробку або виробництво авіаційної, космічної та оборонної продукції та послуг, а також організаціями, які забезпечують обслуговування після постачання (в т.ч. технічне обслуговування своєї власної продукції та послуг, та постачання запасних частин або матеріалів для них).
IATF 16949 ‒ це міжнародний галузевий стандарт та технічна специфікація. Документ містить у собі основні вимоги до систем менеджменту якості підприємств, що займаються проєктуванням, розробкою, виробництвом, встановленням та обслуговуванням продукції автомобільної промисловості.
Стандарт ISO 13485 ‒ «Вироби медичні – Системи управління якістю – Вимоги для цілей нормативного регулювання» ‒ встановлює вимоги до систем менеджменту для організацій, які можуть бути задіяні на одному чи кількох етапах життєвого циклу медичного виробу (проєктування та розробка, виробництво, зберігання, продаж, встановлення, технічне обслуговування, а також проєктування та розробка або надання супутніх послуг). Міжнародний стандарт також може використовуватися постачальниками або зовнішніми сторонами, які постачають продукцію для таких організацій.
ISO 20000 визначає вимоги до системи управління послугами постачальника послуг, виконання яких забезпечує гарантії якості ІТ-послуг споживачам.
Lean Production - Бережливе виробництво (БВ) – це міжнародно-визнана та відома система для підвищення ефективності виробництва. Система застосовна для будь-яких організацій різних галузей промисловості незалежно від їх виду, розміру, продукції, що постачається, і послуги, що надається, з метою підвищення конкурентоспроможності та ефективності діяльності.
Цей стандарт визначає вимоги щодо оцінки соціальних аспектів систем управління. Головна мета - збільшення якості умов, що надаються для працівників, їх безпеки та життєвого рівня.
ISO 55001 - «Управління активами» - стандарт встановлює вимоги до розробки, впровадження, підтримки в робочому стані та покращення системи менеджменту для управління активами з урахуванням контексту організації.
Цей стандарт встановлює вимоги до створення та управління ефективною системою менеджменту безперервності бізнесу (СМББ). Стандарт ISO 22301 може бути застосований будь-якою організацією, незалежно від розміру та виду діяльності та власності. Тим не менш, впровадження стандарту в галузі управління безперервністю бізнесу особливо актуально для організацій, які діють в умовах підвищеного ризику, наприклад, у виробничих компаніях, що розміщують свої виробництва у різних регіонах, у державному секторі, у сфері фінансів, транспорту, телекомунікацій, де можливість продовжувати свою діяльність має важливе значення як для самої організації, так і для її клієнтів та зацікавлених сторін.
ISO 20121 - «Системи менеджменту сталого розвитку» - цей стандарт визначає вимоги до систем менеджменту стійкості подій (СМСП) та сприяє організації у контролі соціального, економічного та екологічного впливу подій.
ISO 28000 - «Системи менеджменту безпеки ланцюжка поставок» - даний стандарт є інструментом управління високого рівня, який дозволяє організації створити загальну систему менеджменту безпеки ланцюга постачання. Цей стандарт застосовується до організацій усіх розмірів, які здійснюють свою діяльність у сферах: виробництва, обслуговування, зберігання, транспортування на будь-якому етапі виробництва чи ланцюга поставок.
«Інноваційний менеджмент. Частина 1. Система інноваційного менеджменту» - метою цього стандарту є сприяння організаціям у роботі з впровадження, розвитку та супроводу системи інноваційного менеджменту (IMS). Розробка системи IMS дозволить організаціям: 1) планувати організаційний процес та інноваційні бізнес-моделі; 2) підвищити конкурентоспроможність; 3) визначити та зменшити ризики.
ISO 37001 - «Системи менеджменту протидії корупції – Вимоги та рекомендації щодо застосування» - встановлює рекомендації щодо розробки, впровадження, аналізу та покращення системи менеджменту протидії корупції: встановлює впровадження організацією політик, процедур та засобів управління з урахуванням корупційних ризиків, якими може зіткнутися організація. Стандарт застосовується до малих, середніх і великих організацій у будь-якій галузі, у тому числі державних, приватних та некомерційних організацій.
ISO 17100 «Послуги перекладу – Вимоги до послуг перекладу» - це міжнародний галузевий стандарт, який містить вимоги до постачальників послуг перекладу (translation service provider, TSP). До галузі застосування стандарту не належать послуги усного перекладу та технології використання автоматичного машинного перекладу з подальшою редакційною обробкою.
ISO 18587 встановлює вимоги до надання перекладацьких послуг у напрямку: Постредагування машинного перекладу.
Цей стандарт містить основні принципи, концепцію та настанови з інтеграції соціальної відповідальності в організації.
Цей стандарт встановлює основні вимоги до постачальників освітніх послуг у сфері неформальної освіти та навчання. Метою ISO 29990 є створення типової моделі оцінки якості професійної діяльності та її результатів, а також загальних рекомендацій для постачальників освітніх послуг та їх клієнтів з питань розробки, удосконалення та надання послуг у сфері неформальної освіти, навчання та розвитку.
Цей Міжнародний Стандарт встановлює вимоги до створення, впровадження, підтримки функціонування та безперервного покращення систем менеджменту інформаційної безпеки, метою яких є збереження конфіденційності, цілісності інформації за рахунок виконання процесів управління ризиками.
Стандарт ISO/IEC 27701 входить до серії ISO 27001 та призначений для систем керування персональною конфіденційною інформацією (PIMS). Стандарт містить додаткові засоби керування обробкою конфіденційності.
PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) – стандарт безпеки даних індустрії платіжних карток. Стандарт розроблений Радою зі стандартів безпеки індустрії платіжних карток, заснованою міжнародними платіжними системами Visa, MasterCard, American Express, JCB та Discover.
Звіт System and Organization Controls (SOC) 2 розроблений на основі критеріїв акредитаційних послуг (TSC), встановлених Радою зі стандартів аудиту при Американському інституті сертифікованих бухгалтерів (AICPA). Звіт є висновком незалежної сторонньої аудиторської фірми, який проводиться з метою оцінки інформаційних систем організації, що стосуються безпеки, доступності, цілісності обробки, конфіденційності та захисту даних.
Закон (HIPAA) встановлює вимоги для захисту конфіденційних даних пацієнтів, створюючи стандарти для електронного обміну, а також конфіденційність та безпеку медичної інформації пацієнтів.
GDPR (General Data Protection Regulation) – це загальний регламент Європейського Союзу захисту персональних даних. Регламент містить основні правила збирання, обробки та зберігання персональних даних.
TISAX (Trusted Information Assessment Exchange) – розроблений на підставі вимог ISO 27001 для підприємств автомобільної промисловості. Учасники TISAX обмінюються інформацією щодо статусу інформаційної безпеки іншого учасника у формі результатів виконаних сертифікаційним органом оцінок на онлайн-платформі.
Наявність сертифіката серії ISO забезпечує підприємству високу конкурентоспроможність.
Для кінцевого споживача товарів і послуг це говорить про підвищений рівень надійності компанії і відповідність продукції/послуг міжнародним стандартам.
Надаємо більш детальну інформацію про стандарти, а також про переваги сертифікації:
Системи управління якістю
Системи екологічного менеджменту
Системи управління безпекою праці та охороною здоров’я
Системи енергетичного менеджменту
Системи управління безпекою харчових продуктів
Про стандарт ISO 22000
Про сертифікацію FSSC 22000
Про стандарт BRC
Про оцінку системи безпеки харчових продуктів
Системи управління підприємствами залізничної промисловості
Про стандарт IRIS (ISO/TS 22163)
Системи управління якістю в авіакосмічній промисловості
Системи управління якістю в автомобільній промисловості
Системи управління якістю виробників медичних виробів
Системи управління інформаційною безпекою
Системи управління перекладацькими послугами
Системи управління перекладацькими послугами. Постредагування машинного перекладу
ISO 26000 Настанови із соціальної відповідальності
Системи управління IT-сервісами
Бережливе виробництво
Системи управління соціальним середовищем
Системи управління активами
Системи управління безпекою бізнесу (Управління безперервністю бізнесу)
Системи управління стабільністю подій
Системи управління безпекою ланцюга пропозиції
Системи менеджменту інновацій
Системи управління протидією хабарництву
Про стандарти ISO 37001, BS 10500
GLP/GCP/GMP
Про стандарти серії GxP (GLP/GCP/GMP)
Інтегровані системи менеджменту
Інтегровані системи менеджменту (ІСМ)
Системи управління персональними даними
Стандарт безпеки індустрії платіжних карток
Про стандарт безпеки даних PCI DSS
Основні вимоги до постачальників послуг
System and Organization Controls (SOC)2
Про Закон HIPAA
Про Постанову GDPR
Системи менеджменту інформаційної безпеки на відповідність TISAX