Інтегрована система менеджменту (ІСМ) – сукупність не менше двох систем (підсистем) менеджменту організації, орієнтованих на різні зацікавлені сторони, і як наслідок, що відповідають вимогам/рекомендаціям (національних, міжнародних) стандартів (включаючи ТУ та ін.) до систем менеджменту, що мають повністю або частково об’єднані елементи, які функціонують в організації як єдине ціле.
Вигоди від впровадження та сертифікації:
- підвищити ефективність використання ресурсів за рахунок зниження витрат на розробку, функціонування та сертифікацію ІСМ (інтегровані системи менеджменту) в порівнянні з сумарними витратами за кількох автономних систем менеджменту (зниження кількості системних документів, що розробляються, виключення дублювання процесів та ін.);
- забезпечити узгодженість дій всередині організації, мінімізувати функціональну роз’єднаність в організації, що виникає під час розробки автономних систем менеджменту, виключити дублювання формальностей;
створити умови для зниження конфліктів між різними системами менеджменту організації за рахунок єдиних політики, цілей та завдань; - забезпечити постійне покращення роботи організації;
- знизити ризики менеджменту за рахунок того, що єдина система забезпечує облік наслідків будь-якої дії та пов’язані з ним ризики;
- підвищити задоволеність потенційних клієнтів, постачальників, інвесторів та інших зацікавлених сторін;
- підвищити імідж організації;
- збільшити нематеріальні активи організації;
- підвищити мотивацію персоналу та створити умови для створення єдиної корпоративної культури за рахунок розуміння кожним співробітником своєї ролі у досягненні єдиних цілей організації, створення клімату прихильності, покращення обміну інформацією;
- знизити витрати на аудит за рахунок зменшення кількості необхідних аудиторських перевірок.