Мій асоціативний ряд, пов’язаний з системою менеджменту або системою управління різноманітний: це і гра в шахи, і робота регулювальника на перехресті, і механізм роботи швейцарських годинників.
У будь – якому з цих прикладів головне-що це система є комплексом певних вимог і правил, за якими функціонують її учасники і вона в цілому.
В рамках команди, колективу підприємства-це також система, адже в командах більше 10 осіб вже потрібно робити налагодження взаємовідносин, комунікації, формувати системи обліку та звітності.
Найскладніше для будь – якого підприємця-це вибудувати справжню, «живу» систему, здатну відновлюватися і розвиватися, адже команда повинна працювати «як годинник» і повинна знати результат.
Реальність сьогоднішнього дня-потреба відповідати вимогам. Без відповідності-неможливо вийти на серйозні контракти і проєкти, неможливий розвиток. Тому кожен успішний управлінець знає головний ЗАКОН:
«РЕЗУЛЬТАТИВНИЙ БІЗНЕС = СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ»
СУЧАСНІ МОДЕЛІ СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРІЄНТОВАНІ НА ЗАДОВОЛЕНІСТЬ КЛІЄНТА ОЧІКУВАНИМ РЕЗУЛЬТАТОМ.
В цьому допоможе використання інструментів управління:
– виділення процесів;
– визначення входів і виходів процесів;
– описання процесів у вигляді алгоритмів;
– матриці розподілу відповідальності;
– методи оцінки ризиків;
– методи оцінки критеріїв результативності процесів;
– методи виявлення невідповідностей / втрат та їх першопричин;
– виявлення показників моніторингу та розробка системи оперативної звітності.